نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • آموزش محیط زیست طراحی انگاره نظری برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه با رویکرد آموزش محیط زیست و اعتبار سنجی آن از دیدگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 10، شماره 4، 1398]

ا

  • اجتماع‌پذیری مکان تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • احساس تنهایی پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارت‌های ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • اختلال طیف اتیسم رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • اعتیاد پیش بینی استعداد به اعتیاد براساس سرسختی روان ‌شناختی و تنظیم شناختی- هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • اعتیاد به شبکه‌های مجازی پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارت‌های ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • انعطاف پذیری شناختی مقایسه اثربخشی بازی های رایانه ای با بازی های سنتی ایرانی بر انعطاف پذیری شناختی و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1398]

ب

  • بازداری پاسخ مقایسه اثربخشی بازی های رایانه ای با بازی های سنتی ایرانی بر انعطاف پذیری شناختی و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1398]
  • بازی های رایانه ای مقایسه اثربخشی بازی های رایانه ای با بازی های سنتی ایرانی بر انعطاف پذیری شناختی و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1398]
  • بازی های سنتی ایرانی مقایسه اثربخشی بازی های رایانه ای با بازی های سنتی ایرانی بر انعطاف پذیری شناختی و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1398]
  • برنامه درسی طراحی انگاره نظری برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه با رویکرد آموزش محیط زیست و اعتبار سنجی آن از دیدگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 10، شماره 4، 1398]

ت

  • ترس از ارزیابی منفی مدل یابی علّی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • تنظیم شناختی- هیجانی پیش بینی استعداد به اعتیاد براساس سرسختی روان ‌شناختی و تنظیم شناختی- هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1398]

ح

  • حرمت خود ناپایدار مدل یابی علّی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398]

خ

  • خودکارآمدی رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • خودناتوان سازی تحصیلی مدل یابی علّی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398]

د

  • دانش آموزان دارای اختلال ریاضی مقایسه اثربخشی بازی های رایانه ای با بازی های سنتی ایرانی بر انعطاف پذیری شناختی و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1398]

ر

  • روانشناسی محیطی تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری [دوره 10، شماره 4، 1398]

س

  • سرسختی روان شناختی پیش بینی استعداد به اعتیاد براساس سرسختی روان ‌شناختی و تنظیم شناختی- هیجانی [دوره 10، شماره 4، 1398]

ف

  • فراگیرسازی رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • فعالیت های فوق برنامه طراحی انگاره نظری برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه با رویکرد آموزش محیط زیست و اعتبار سنجی آن از دیدگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 10، شماره 4، 1398]

ک

  • کمال گرایی مثبت مدل یابی علّی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398]

م

  • معلمان آموزش ویژه رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • معماری سرزمینی تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • مهارت‌های ارتباطی پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارت‌های ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1398]

ن

  • نظریه داده‌بنیاد تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • نگرش رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 4، 1398]

ه

  • هوش اجتماعی پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارت‌های ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1398]
  • هوش هیجانی پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارت‌های ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان [دوره 10، شماره 4، 1398]