نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شادکامی مقایسه اثربخشی خنده درمانی و آموزش شادکامی بر راهکارهای مقابله با درد در افراد مبتلا به سردرد تنشی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 63-73]
  • آموزش هوش هیجانی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر خرسندی زناشویی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 64-76]

ا

  • احساس تنهایی رابطه احساس تنهایی با خودکارآمدی اجتماعی در دانش آموزان پسر در خانواده‌هایی با حضور موقت پدر در خانه [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 87-96]
  • استرس ادراک شد مقایسه اثربخشی طرح واره درمانی و شناخت درمانی گروهی بر استرس ادراک شده مراجعان زن دارای رفتار پر خطر جنسی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-12]
  • اضطراب امتحان تاثیر آموزش مدیریت زمان بر کاهش اضطراب امتحان و گوشه‌گیری دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهر یاسوج [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 64-75]
  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی آموزش فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-12]
  • اضطراب کتابخانه‌ای بررسی رابطه احساس خودکارآمدی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-9]
  • اعتیاد به اینترنت مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان خودآسیب زن [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 51-63]
  • اعضا هیئت علمی رابطه فرهنگ یادگیری و یادگیری سازمانی با سرمایه فکری اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 11-23]
  • انگیزش پیشرفت تأثیر میزان انگیزش پیشرفت بر درگیری شناختی در بین دانش‌آموزان مقطع راهنمایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 43-53]
  • انگیزش پیشرفت بررسی مدل علّی روابط باورهای معرفت شناختی، انگیزش پیشرفت، رویکردهای یادگیری و پیشرفت درسی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 88-103]
  • انگیزش درونی بررسی تأثیر انگیزش درونی و سرمایه روانشناختی بر خلاقیت کارکنان (مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 20-38]
  • انگیزش شغلی رابطه بین شادکامی و ذهن آگاهی با انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]

ب

  • باورهای معرفت شناختی بررسی مدل علّی روابط باورهای معرفت شناختی، انگیزش پیشرفت، رویکردهای یادگیری و پیشرفت درسی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 88-103]
  • بیماران قلبی و عروقی پیش بینی نشانه های هیجانی بر اساس رویدادهای استرس زای زندگی در بیماران قلبی و عروقی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 50-57]

پ

  • پیشرفت درسی علوم بررسی مدل علّی روابط باورهای معرفت شناختی، انگیزش پیشرفت، رویکردهای یادگیری و پیشرفت درسی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 88-103]

ت

  • تاب آوری تاثیر هیپنوتیزم درمانی بر تاب آوری بیماران مبتلا به لوسمی میلوئید حاد تحت درمان شیمی درمانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 10-19]
  • تحلیل عاملی واکاوی موانع مدیریت معنوی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 90-98]
  • تحلیل عاملی اکتشافی کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه فرزندپروری یانگ (YPI) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-10]
  • تشویق مادی و تشویق غیر مادی رابطه کاربرد شیوه های تشویق و تنبیه با عزت نفس دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 97-111]

ج

  • جو آموزشی رابطه جوّ آموزشی با فرسودگی تحصیلی وکیفیت تجارب یادگیری در دانش آموزان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 77-89]

چ

  • چند رسانه ای آموزشی دیکته یار تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 13-27]

ح

  • حافظه دیداری تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 13-27]
  • حافظه شنیداری تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 13-27]

خ

  • خرسندی زناشویی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر خرسندی زناشویی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 64-76]
  • خلّاقیّت رابطه‌ی سبک‌های دلبستگی و طرح‌واره‌های ناسازگار اوّلیّه با خلّاقیّت در دانش‌آموزان دختر نوجوان مدارس شهر قزوین [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • خلاقیت کارکنان بررسی تأثیر انگیزش درونی و سرمایه روانشناختی بر خلاقیت کارکنان (مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 20-38]
  • خنده درمانی مقایسه اثربخشی خنده درمانی و آموزش شادکامی بر راهکارهای مقابله با درد در افراد مبتلا به سردرد تنشی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 63-73]
  • خودتنظیمی مقایسه اثربخشی آموزش فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-12]
  • خودزنی مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان خودآسیب زن [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 51-63]
  • خودکارآمدی بررسی رابطه احساس خودکارآمدی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-9]
  • خودکارآمدی اجتماعی رابطه احساس تنهایی با خودکارآمدی اجتماعی در دانش آموزان پسر در خانواده‌هایی با حضور موقت پدر در خانه [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 87-96]
  • خودکارآمدی تحصیلی تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 13-27]
  • خودکنترلی اثربخشی آموزش غایت نگری بریادگیری خودراهبری دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 76-86]
  • خودمدیریتی اثربخشی آموزش غایت نگری بریادگیری خودراهبری دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 76-86]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی مدل‌یابی خودناتوان‌سازی‌تحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 28-42]

د

  • دانش آموزان رابطه احساس تنهایی با خودکارآمدی اجتماعی در دانش آموزان پسر در خانواده‌هایی با حضور موقت پدر در خانه [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 87-96]
  • دانش آموزان مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان خودآسیب زن [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 51-63]
  • دانش‌آموزان تاثیر آموزش مدیریت زمان بر کاهش اضطراب امتحان و گوشه‌گیری دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهر یاسوج [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 64-75]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی رابطه احساس خودکارآمدی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-9]
  • دانشگاه واکاوی موانع مدیریت معنوی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 90-98]
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری رابطه فرهنگ یادگیری و یادگیری سازمانی با سرمایه فکری اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 11-23]
  • دانش و مهارت معلمان بررسی صلاحیت‌های ارتباطی و اطلاعاتی مبتنی بر فناوری معلمان در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 58-74]
  • درگیری شناختی تأثیر میزان انگیزش پیشرفت بر درگیری شناختی در بین دانش‌آموزان مقطع راهنمایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 43-53]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی برپذیرش و تعهد بر سازگاری و کیفیت زندگی معلولین تحت پوشش بهزیستی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 53-62]
  • دلبستگی سبک دلبستگی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-87]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان دختر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 1-12]
  • ذهن آگاهی رابطه بین شادکامی و ذهن آگاهی با انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]

ر

  • راهبردهای شناختی تأثیر میزان انگیزش پیشرفت بر درگیری شناختی در بین دانش‌آموزان مقطع راهنمایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 43-53]
  • رضایت از زندگی رضایت از زندگی و کیفیت زندگی در فرزندان طلاق [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 54-64]
  • رضایت زناشویی بررسی سطح رضایت زناشویی در میانِ همسرانِ مربیانِ مردِ حرفه ای و غیر حرفه ای رشته های ورزشی منتخب [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 74-85]
  • رضایت زناشویی پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس شیوه های فرزندپروری ادراک شده و سبک های هویت [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-42]
  • رغبت برای یادگیری اثربخشی آموزش غایت نگری بریادگیری خودراهبری دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 76-86]
  • رویدادهای استرس زای زندگی پیش بینی نشانه های هیجانی بر اساس رویدادهای استرس زای زندگی در بیماران قلبی و عروقی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 50-57]
  • رویکردهای یادگیری بررسی مدل علّی روابط باورهای معرفت شناختی، انگیزش پیشرفت، رویکردهای یادگیری و پیشرفت درسی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 88-103]

س

  • سازگاری اثربخشی درمان مبتنی برپذیرش و تعهد بر سازگاری و کیفیت زندگی معلولین تحت پوشش بهزیستی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 53-62]
  • سازگاری اجتماعی مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان خودآسیب زن [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 51-63]
  • سبک دلبستگی رابطه بین سبک های دلبستگی و راهبردهای حل تعارض فرزند-والد و خود کارامدی با نگرش [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 74-87]
  • سبک های دلبستگی رابطه‌ی سبک‌های دلبستگی و طرح‌واره‌های ناسازگار اوّلیّه با خلّاقیّت در دانش‌آموزان دختر نوجوان مدارس شهر قزوین [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • سبک های فرزندپروری کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه فرزندپروری یانگ (YPI) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-10]
  • سبک های فرزند پروری مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان خودآسیب زن [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 51-63]
  • سبک های هویت پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس شیوه های فرزندپروری ادراک شده و سبک های هویت [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-42]
  • سردرد تنشی مقایسه اثربخشی خنده درمانی و آموزش شادکامی بر راهکارهای مقابله با درد در افراد مبتلا به سردرد تنشی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 63-73]
  • سرسختی بدنی سرسختی بهداشتی، سرسختی روانی و سلامت عمومی در کارکنان وزارت جهاد کشاورزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 13-30]
  • سرسختی روانشناختی سرسختی بهداشتی، سرسختی روانی و سلامت عمومی در کارکنان وزارت جهاد کشاورزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 13-30]
  • سرمایه روانشناختی بررسی تأثیر انگیزش درونی و سرمایه روانشناختی بر خلاقیت کارکنان (مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 20-38]
  • سرمایه فکری رابطه فرهنگ یادگیری و یادگیری سازمانی با سرمایه فکری اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 11-23]
  • سلامت عمومی سرسختی بهداشتی، سرسختی روانی و سلامت عمومی در کارکنان وزارت جهاد کشاورزی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 13-30]

ش

  • شادکامی رابطه بین شادکامی و ذهن آگاهی با انگیزش شغلی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 39-49]
  • شرکت مخابرات بررسی تأثیر انگیزش درونی و سرمایه روانشناختی بر خلاقیت کارکنان (مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 20-38]
  • شیمی درمانی تاثیر هیپنوتیزم درمانی بر تاب آوری بیماران مبتلا به لوسمی میلوئید حاد تحت درمان شیمی درمانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 10-19]
  • شناخت درمانی گروهی مقایسه اثربخشی طرح واره درمانی و شناخت درمانی گروهی بر استرس ادراک شده مراجعان زن دارای رفتار پر خطر جنسی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-12]
  • شیوه های تشویق و تنبیه رابطه کاربرد شیوه های تشویق و تنبیه با عزت نفس دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 97-111]
  • شیوه های فرزندپروری پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس شیوه های فرزندپروری ادراک شده و سبک های هویت [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-42]

ط

  • طرح واره درمانی مقایسه اثربخشی طرح واره درمانی و شناخت درمانی گروهی بر استرس ادراک شده مراجعان زن دارای رفتار پر خطر جنسی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 1-12]
  • طرح واره های ناسازگار اوّلیّه رابطه‌ی سبک‌های دلبستگی و طرح‌واره‌های ناسازگار اوّلیّه با خلّاقیّت در دانش‌آموزان دختر نوجوان مدارس شهر قزوین [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-52]
  • طلاق رضایت از زندگی و کیفیت زندگی در فرزندان طلاق [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 54-64]

ع

  • عزت نفس مدل‌یابی خودناتوان‌سازی‌تحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 28-42]
  • عزت نفس رابطه کاربرد شیوه های تشویق و تنبیه با عزت نفس دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 97-111]

غ

  • غایت نگری اثربخشی آموزش غایت نگری بریادگیری خودراهبری دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 76-86]

ف

  • فرزندپروری ادراک شده پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس شیوه های فرزندپروری ادراک شده و سبک های هویت [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 31-42]
  • فرسودگی تحصیلی رابطه جوّ آموزشی با فرسودگی تحصیلی وکیفیت تجارب یادگیری در دانش آموزان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 77-89]
  • فرهنگ یادگیری رابطه فرهنگ یادگیری و یادگیری سازمانی با سرمایه فکری اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 11-23]

ک

  • کتابخانه‌ دانشگاهی بررسی رابطه احساس خودکارآمدی و اضطراب کتابخانه‌ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 1-9]
  • کیفیت تجارب یادگیری رابطه جوّ آموزشی با فرسودگی تحصیلی وکیفیت تجارب یادگیری در دانش آموزان [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 77-89]
  • کیفیت زندگی اثربخشی درمان مبتنی برپذیرش و تعهد بر سازگاری و کیفیت زندگی معلولین تحت پوشش بهزیستی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 53-62]
  • کیفیت زندگی رضایت از زندگی و کیفیت زندگی در فرزندان طلاق [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 54-64]
  • کمال‌گرایی مدل‌یابی خودناتوان‌سازی‌تحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 28-42]
  • کودکان سبک دلبستگی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-87]

گ

  • گیزش تحصیلی مدل‌یابی خودناتوان‌سازی‌تحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 28-42]
  • گوشه‌گیری تاثیر آموزش مدیریت زمان بر کاهش اضطراب امتحان و گوشه‌گیری دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهر یاسوج [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 64-75]

ل

  • لوسمی میلوئید حاد تاثیر هیپنوتیزم درمانی بر تاب آوری بیماران مبتلا به لوسمی میلوئید حاد تحت درمان شیمی درمانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 10-19]

م

  • مادران تأثیر راهبردهای مقابله ای مسئله مدار بر میزان استرس مادران دارای کودکان با اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 43-50]
  • مدارس ابتدایی بررسی صلاحیت‌های ارتباطی و اطلاعاتی مبتنی بر فناوری معلمان در فرایند یاددهی- یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 58-74]
  • مدیریت زمان تاثیر آموزش مدیریت زمان بر کاهش اضطراب امتحان و گوشه‌گیری دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهر یاسوج [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 64-75]
  • مدل برنامه درسی ارایه مدلی جهت رفع نارسایی های برنامه درسی تربیت معلم [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 24-36]
  • مربیان حرفه ای بررسی سطح رضایت زناشویی در میانِ همسرانِ مربیانِ مردِ حرفه ای و غیر حرفه ای رشته های ورزشی منتخب [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 74-85]
  • مربیان غیر حرفه ای بررسی سطح رضایت زناشویی در میانِ همسرانِ مربیانِ مردِ حرفه ای و غیر حرفه ای رشته های ورزشی منتخب [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 74-85]
  • معلولین تحت پوشش بهزیستی اثربخشی درمان مبتنی برپذیرش و تعهد بر سازگاری و کیفیت زندگی معلولین تحت پوشش بهزیستی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 53-62]
  • مهارت اجتماعی سبک دلبستگی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-87]
  • مهارت های مسئله مدار مقابله با استرس تأثیر راهبردهای مقابله ای مسئله مدار بر میزان استرس مادران دارای کودکان با اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 43-50]
  • موانع مدیریت معنوی واکاوی موانع مدیریت معنوی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 90-98]

ن

  • ناتوان یادگیری تأثیر راهبردهای مقابله ای مسئله مدار بر میزان استرس مادران دارای کودکان با اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 43-50]
  • ناتوانی در یادگیری املا تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 13-27]
  • نارسایی های برنامه درسی ارایه مدلی جهت رفع نارسایی های برنامه درسی تربیت معلم [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 24-36]
  • نشانه های هیجانی پیش بینی نشانه های هیجانی بر اساس رویدادهای استرس زای زندگی در بیماران قلبی و عروقی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 50-57]
  • نظام آموزشی تربیت معلم ارایه مدلی جهت رفع نارسایی های برنامه درسی تربیت معلم [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 24-36]
  • نگرش فرزندان – راهبرد حل تعارض والد – فرزندی خودکارامدی رابطه بین سبک های دلبستگی و راهبردهای حل تعارض فرزند-والد و خود کارامدی با نگرش [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 74-87]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی مدل‌یابی خودناتوان‌سازی‌تحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 28-42]

ه

  • هیپنوتیزم درمانی تاثیر هیپنوتیزم درمانی بر تاب آوری بیماران مبتلا به لوسمی میلوئید حاد تحت درمان شیمی درمانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 10-19]
  • هنجاریابی کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه فرزندپروری یانگ (YPI) [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-10]
  • هوش هیجانی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر خرسندی زناشویی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 64-76]
  • هوش هیجانی سبک دلبستگی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: با نقش میانجی هوش هیجانی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 75-87]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی تأثیر میزان انگیزش پیشرفت بر درگیری شناختی در بین دانش‌آموزان مقطع راهنمایی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 43-53]
  • یادگیری خودراهبری اثربخشی آموزش غایت نگری بریادگیری خودراهبری دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 76-86]
  • یادگیری سازمانی رابطه فرهنگ یادگیری و یادگیری سازمانی با سرمایه فکری اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد ساری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 11-23]
  • یاسوج تاثیر آموزش مدیریت زمان بر کاهش اضطراب امتحان و گوشه‌گیری دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهر یاسوج [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 64-75]