نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تنکابن
2 کارشناس ارشد روان شناسی بالینی، دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تنکابن
3 کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، واحد تنکابن،دانشگاه ازاد اسلامی،تنکابن،ایران
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
The study population comprised all employees of private banks in Fars province, the number of 302 persons were selected using stratified random sampling. The instrument used in this research: a questionnaire quality of service and position of the mind of the customer. To analyze the data collected was analyzed using Spearman correlation and Kendal.
کلیدواژهها [English]